سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمام مطالبى که در این وبلاگ قرار میگیرد بر اساس قرآن واحادیث معتبر مورد قبول شیعه و سنى میباشد.برخی افراد نادان میگویندچرا امری که که در هزارو چهارصد سال قبل رخ داده و طرح آن موجب کدورت واختلاف میشود را مطرح میکنید؟؟؟
در جواب میگوییم که اولا اگر دعوا بر سر ارث بوده است، پس در هر زمانی به وسیله ی ورثه قابل طرح است ولو اینکه هزار سال ازشروع اختلاف گذشته باشد. ثانیا روشن شدن این مطلب باعث تشخیص راه حق ازراه باطل میشود اگر برای همه ما روشن شودکه حق با علی است آنگاه اتحاد واقعی بین مسلمانان عالم برقرار میشود و همگی شیعه میشوند ودر نتیجه خداشناسی ، پیامبرشناسی، نحوه انجام عبادت،همه و همه تفاوت میکند. پس میبینید که اگر همین دعوا به نتیجه برسد تبعات بسیار وسیع ودامنه داری را به دنبال دارد؛لذا طرح این مباحث تا زمانی که حتی یک غیر شیعی روی زمین وجود دارد، جا دارد.

از: یک دوستد  شنبه 87/11/12  ساعت 6:9 عصر  

مناظره1

سنی:از شما شیعیان در عجبم!بر طبق کدام ملاک شرعی به خلیفه ی مسلمین یزیدبن معاویه اهانت میکنید؟این کار شما توهین به تمام مسلمین وخلفای قبل از ایشان است که وی را به خلافت منصوب نمودند.آیا انجام یک گناه صغیر که قتل حضرت حسین بوده است و البته بعدا هم توبه کرده است به شما شیعیان این جرات را داده که به ایشان اهانت کنید؟

شیعه:آیا به نظر شما قتل فرزند رسول خدا وهفتاد نفر از یاران آن حضرت یک گناه صغیره است؟آیا به اسارت در اوردن دختران پیامبرتان فقط یک گناه کوچک و ناچیز است؟؟!!علاوه بر این نشانه ها مگر شما اشعار کفر آمیز او را نخوانده اید؟؟!!

سنی:دلایل کفر یزید را بیان کنید؟

شیعه:یزید پلید در بسیاری از اشعارش منکرخدا وحشرونشر شده است.این جرثومه ی بی دینی در مجلس جشنی که برای شهادت حضرت امام حسین(ع)برپاکرده بود؛اشعاری را میخواند که در آن منکر نبوت پیامبر عظیم ااشأن اسلام شده است.او در دومین سال حکومت خود به مدینه حمله کرد وقتل عام وسیعی به راه انداخت و در سومین سال حکومتش کعبه را به منجنیق بست!

سنی:اینا که گفتید‍‍،فقط میتواند فسق یزید را ثابت کند نه کفر اورا!

شیعه:آیا انکار مبدأ ومعاد کفر نیست؟آیا قتل سید جوانان اهل بهشت ظلم آشکاری نیست؟آیا میدانید که خداوند متعال در قرآن،ظالمین را لعن فرموده است؟در صحیح بخاری وصحیح مسلم از روسل اکرم (ص) روایت شده است که:«کسی که اهل مدینه را از روی ظلم وستم بترساند ملعون خدا ولائکه و مردم است».1*

 

پینوشت:

1*:صحیح بخاری،3/53-54،ح129،کتاب فضائل المدینه



  • کلمات کلیدی :
  • نظرات شما ()

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    صراط مستقیم غیر از صراط ابوبکر و عمر است(قسمت اول)
    مناظره2(قسمت دوم)
    مناظره2
    مناظره1
    سیلی موسی(ع) در گوش ملک الموت
    ساق پای خدا
    مناظره
    [عناوین آرشیوشده]

    فهرست


    5464 :کل بازدید
    3 :بازدید امروز
    0 :بازدید دیروز

    درباره خودم


    یک دوست

    لوگوی خودم


    یک دوست

    لوگوی دوستان



    لینک دوستان


    اردبیل شهری برای همه
    «بازتاب اخبار روز، تحلیل و تفسیر اخبار» اخبار سبز بدون محدودیت
    رنگارنگ

    آوای آشنا


    اشتراک


     

    آرشیو


    چگونگی انتقال سیادت از پیامبر(ص) به ائمه(ع)
    افکار وفکر های تباه وبیهوده پیروان خلیفه عمر

    طراح قالب